Jun 25, 2009

KEMPEN BURUKKAN ISTERI NAJIB(KALAU TAK BETUL SAMAN INDIVIDU TERSEBUT)

Lebih kurang dua bulan menjadi wanita pertama negara, Rosmah Mansor kini menjadi sasaran kempen negatif dengan tuduhan-tuduhan berat dan label liar "perempuan puaka" di internet.

Walaupun bukan kali pertama beliau diburuk-burukkan tetapi kali ini ia disediakan dengan lebih tersusun dalam bentuk siri dokumentari pendek.

Ia diolah dalam bentuk wawancara dengan beberapa individu yang didakwa ahli-ahli keluarga terdekat Rosmah dan kenalan dekatnya di kampungnya di Negeri Sembilan.

Tiga klip video tersebut yang mendakwa isteri Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sudah melupakan asal-usulnya pertama kali diterbitkan 9 Jun lalu dan cepat disebarkan oleh beberapa blog setelah diumumkan di Malaysia Today.

Siri kedua dan tiga klip video terbitkan "C4 Production House" selama 10 minit itu dimuatkan di Youtube.com masing-masing pada 11 Jun dan 15 Jun lalu.KALAU TAK BETUL ROSMAH BOLEH AMBIL TINDAKAN SAMAN MEREKA YANG TERLIBAT DIMAHKAMAH, LAKI HANG KAN PM ADA KUASA, LAGI PUN MUKA INDIVIDU ADA DIDALAM YOUTUBE TERSEBUT SB KAN ADA SURUH LA DEPA PI SIASAT KAN SENANG .SUMBER MALAYSIA KINI

No comments:

Post a Comment