Jun 13, 2009

GUNA SEKOLAH UNTUK BERKEMPEN

Naib Presiden UMNO Malaysia, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal akan merasmikan Majlis Pelancaran Jentera Pilihanraya Barisan Nasional N. 41 Manik Urai Kelantan pada 13 Jun 2009 jam 9.00 malam.

Ia akan dilangsungkan bertempat di Sekolah Kebangsaan Peria Manik Urai Kuala Krai Kelantan.

Turut sama dalam majlis ini ialah Pengarah Pilihanraya YB Datuk Mustapa Mohamad merangkap Pengerusi Barisan Nasional Kelantan.

Dijangkakan semua pemimpin UMNO Bahagian Negeri Kelantan terutama UMNO Bahagian Kuala Krai yang diketuai oleh Ketua UMNO Bahagian Datuk Ramzi Ab Rahman akan hadir.

Ramzi selaku Pengarah Pilihanraya Parlimen Kuala Krai dan AJK serta pemimpin tempatan dan rakyat Manik Urai akan memenuhi padang sekolah berkenaan pada malam tersebut.

Pilihan Raya Kecil Manek Urai diadakan berikutan kematian wakil rakyatnya daripada PAS, Ismail Yaacob, 60, pada 22 Mei lalu di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu, Kelantan akibat sakit jantung, kencing manis dan darah tinggi.

Pada pilihan raya umum 8 Mac 2008, Ismail memperoleh 5,746 undi menewaskan Mohamed Zulkifli daripada BN yang mendapat 4,394 undi.

No comments:

Post a Comment