Dec 3, 2012

ZIARAH MARHABBAH PAR PERMAS


Ziarah-menziarahi sesama Islam boleh mengeratkan lagi ukhuwah dan kefahaman diantara satu sama lain.Apatah lagi apabila saudara kita itu terlantar kesakitan.Pagi tadi penyelia PAR permas Tuan syed Othman dan setiausaha par telah menziarahi rakan seperjuangan ketua ranting PKR pasir puteh saudara Ismail Aran 60 tahun yang baru sahaja pulih dari penyakit angin asmar.

Sesampai ke rumah beliau di kampung pasir puteh,saudara Jamaluddin Malik 34 tahun bekas ketua pemuda umno yang sekarang menjadi ajk ranting pkr sudah sedia menunggu dan menyambut kedatangan kami.






Jamaluddin Malik ini seorang pemuda Umno caw yang aktif dahulu,beliau pernah menganjurkan jelajah perdana menteri bebasikal dan berjaya menarik ramai pemuda untuk bersama UMNO ketika itu.katanya,itu adakah sejarah silam.Semasa dalam PKR beliau juga berjaya menganjurkan  Futsall perdana di prima sport hingga dapat menarik seramai 120 pasukan dengan kehadiran berbagai agency kerajaan dan penyertaan UMNO sendiri dalam pertandingan tersebut.





Ziarah marhabbah PAR permas banyak menjurus kepada pembincangan mengenai permasalah penduduk setempat,isu tanah di pasir puteh yang masih belum diselesaikan dan isu-isu semasa.


abusiraj almuner
setiausaha PAR permas

10 comments:

  1. isu tanah yang belum selesai? Jgn menangguk di air yang keruh kalau x tahu hal sebeno wahai insan bernama Syed Othman...

    ReplyDelete
  2. Jamaludin Malik - contoh pemuda yang kecewa.

    ReplyDelete
  3. PKR PEMBOHONG SIAPA ITU JAMALUDIN KETUA PEMUDA MANA SEJARAH KETUA PEMUDA KAMPUNG PASIR PUTIH 1. TN. HJ BACHOK B. NOHONG 2. EN. ZAINAL B. OSMAN 3. EN. P.ROSMAN B. PUNGUT 4. EN. ABDULLAH B. RAHMAN 5. EN. MOHD RAHIM B. AMATERMIN DAN KINI SAYA SUHAIMI BIN AHMAD SHAH . JGN TIPU ORANG KAMPUNG .KAMI DAH BANYAK MENABUH BAKTI KEPADA MASYARAKAT KAMPUNG. SETAKAT KAMU DATANG MELAWAT KETUA RANTING . KAMI LAGI CEPAT DARI KAMU . NAK GAMBAR KAMI BOLEH BUKTIKAN . KIRIM SALAM DGN JAMALUDIN SAYA NAK TAHU JAWATAN KETUA PEMUDA MANA YANG DI PEGANG . JGN TEMBERANG..........................

    ReplyDelete
  4. isu tanah lu lambat ...........cari isu lain la lu kena tanya orang yang dah dapat. harga perimuim harga durian runtuh . harga yang perlu di bayar macam harga tahun 1973.murah aje..........

    ReplyDelete
  5. untuk pengatahuan orang awak pun minta kami bantu selesaikan masaallah mereka . tapi kami orang umno bukan pilih bulu dan ada sikap mcm firaun. kami bantu juga bukan pakai cakap dan tabur janji kosong aje..............

    ReplyDelete
  6. ini anak pasir putih .klau berani jumpa la .......

    ReplyDelete
  7. tn syed ohtman tanya en jamaludin pernahkah dia menganjurkan perlawanan bola sepak anjuran belia tetapi sebenarnya anjuran PKR . KAMI TERTIPU .Tapi tak apa demi sukan kami berjuang .Bila team kami menjadi johan di dalam perlawanan tersebut kami . KAMI MCM CETI MINTAK HUTANG PULAK.TAGIH HADIAH BERBULAN - BULAN MENUNGGU.KAMI BELUM PERNAH JUMPA PENGANJUR SEPERTI INI. KAMI BAYAR PERNYERTAAN BUKAN FREE.

    ReplyDelete
  8. kalo pun nak berhujah biarlah menggunakan fakta yang betul wahai blogger pakhatan... berhujah kalo x menggunakan fakta macam berhujah tanpa guna pale otak... biar berblog tu ada isinya bukan main dgr cite org yg kecewa la... kelakarnya bila pula dia jadi ahli umno ek??? hehehehehehehe... ye ke belum selesai hal tanah tu??? ni fakta dari mana ye dapat... bikim malu je kalo berblog mcm ni...

    ReplyDelete
  9. par kena chong dgn jamal pak tongkol

    ReplyDelete
  10. Haha...sejak bila Jamal pak tongkol nie pernah jadi ketua Pemuda umno? Ahli umno pun tak pernah..... Jamal nie meniaga air liur. .... kesian puak PAS kena jual Kali ini dengan dia.....

    ReplyDelete

PUSAT ADUAN RAKYAT AMANAH