Dec 19, 2012

PERANGAI ADIK BERADIK SETAN ADA PADA PENCACAI UMNO



Pencacai UMNO memang tidak dapat dipisahkan dengan sikap serta perangai sebijik merupai syaitan...Muka sahaja yang terserlah manusia namun hati membusuk hingga ke usus,sanggup buat apa sahaja hatta kawan sendiri pun sanggup dikhianati....

Masih sanggupkah bersama segerombolan yang khianat terhadap saudara sendiri,tikam belakang dan sebagai umpama perilaku setan dikenali....





Seusai sidang media di PAR permas pagi tadi,penduduk kampung kahang barat yang datang untuk sidang media demi membela nasib mereka telah menumpang serta membayar duit pengangkutan van yang mereka naiki untuk sampai ke Pasir gudang tetapi ditinggalkan bulat-bulat oleh rakan sekampung sendiri yang juga salah seorang mangsa rumah yang diroboh,gara-gara mendapati PEJABAT Pusat aduan Rakyat Permas (PAR) sama bangunan dengan pejabat PAS kawasan pasir gudang.

Sikap benci yang sudah ditaman oleh pemimpin agung parti keramat ini terhadap PAS,hingga pencacai rendahnya membenci  menbuak-buak walaupun rumah sendiri sudah menyembah bumi akibat diroboh pemimpin sendiri tetapi keUMNOan payah dikikis dari sanubari.Kenapa sanggup meninggalkan rakan-rakan yang kesemuanya itu orang-orang susah dan miskin.Mereka ini pula bukan penyokong PAS,mereka ini adalah penyokong tegar UMNO yang ingin mendapatkan pertolongan dari PAR.Mana sifat keterbukaan dan mana sifat kemanusian yang diuar-uarkan oleh pemimpin agung mereka.

Tiada berhati perut,zalim,khianat tidak kesudahan!Apakah sikap ini memang sudah ditanam di kepala hotak pencacai?




Salah seorang dari mereka memberitahu penulis dan penyelia PAR permas bahawa mereka telah menyewa van tersebut dengan kadar RM200 ringgit untuk sampai ke pasir gudang.Van tersebut adalah kepunyaan UMNO cawangan dan pemandu van tersebut juga ajk UMNO cawangan.Katanya lagi apabila sampai tadi pemandu van naik angin apabila pejabat yang mereka nak kunjungi adalah pejabat PAS lalu beliau enggan naik keatas.Mereka berkata pada penyelia PAR permas Syed Othman bahawa kalau mereka naik bas balik mereka tidak mempunyai cukup wang untuk balik ke kluang.








Mereka telah cuba menghubungi banyak kali rakan mereka melalui handphone tetapi panggilan tidak dijawap.Akhirnya PAR permas atas bantuan SUK pas kawasan pasir gudang saudara nasir thum telah menghantar kesemua mereka balik ke kahang kluang.

Kalau manusia biasa mungkin tak sanggup untuk khianat terhadap rakan mereka seperti ini....ini adalah kerja-kerja setan.,yang mempunyai hati perut setan dan perangai seperti setan...dan orangnya sudah tentu adik-beradik setan.


abusiraj almuner
setiausaha PAR permas


No comments:

Post a Comment

Post a Comment