May 27, 2009

AMINAH ....(ALTHANTUYA) ADA BUKTI LAGI


Aminah Abdullah mendakwa telah menerima ugutan melalui telefon . Beliau malah terus menyerang PKR dengan mendakwa pemimpin kanan parti ada isu di sebuah hotel.

Calon bebas itu menambah , beliau akan membongkar satu peristiwa yang dikaitkan dengan Pengerusi PKR Pulau Pinang, Datuk Zahrain Mohamed Hashim dalam masa terdekat.

"Saya nak ingatkan Zahrain supaya jangan mencabar saya. Saya nak tanya sama ada dia masih ingatkah lagi dengan peristiwa di sebuah hotel di Jawi pada 2007?" katanya, dikenali juga sebagai Kak Min.

"Kak Min minta dia jawab dalam tempoh 24 jam dan jika tidak, Kak Min akan dedahkan kepada umum. Maruah dibayar dengan maruah," katanya lagi .

Aminah berkata beliau telah memaklumkan kes Zahrain kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan presidennya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail."Tapi tiada tindakan diambil. Saya ada faktanya," Aminah berkata.

Beliau diminta mengulas kenyataan Zahrain semalam bahawa PKR sedang menimbang tindakan undang-undang jika bekas pemimpinnya itu terus membuat pelbagai dakwaan terhadap parti itu. Aminah menambah, beliau tidak akan menarik balik kenyataannya atau memohon maaf kerana beliau berada di pihak yang benar.
menurut sumber oleh seorang AMK dari Pulalu Pinang, selisih faham diantara Aminah dan Zaharin bukan pekara baru. Katanya inilah peluang terbaik Aminah membongkar apa yang tersembunyi selama ini.

No comments:

Post a Comment