Dec 24, 2012

PENCACAI UMNO MARAH UMNO TAPI PAKATAN RAKYAT KENA BERAMBUS



Tahukah sekelian semua...di sebuah kampung di Batu 5, Kg Mohd Noor, Parit Sulong, di negeri Johor darul UMNO negeri yang kononnya UMNO paling kuat di dunia,heboh seantero nusantara tanah jajahan parti Malaun dimana segerombolan pencacai parti keris keramat Melayu cawangan itu melahirkan rasa marah dan kecewa kepada UMNO kerana gagal menunaikan janji serta menjaga kebajikan penduduk kampung.











Kuat serta taatnya mereka pada parti Melayu keramat ini dulu,sanggup mempertahankan dari digugat hingga saluran darah diserata badan kalau dihiris akan keluar darah biru!!!!

 Habuan apa yang dapat dari kesetiaan dan ketaatan kepada PARTI SETAN ini???? ketaatan dan kesetiaan dibalas dengan sampah sebagai  hadiah istimewa untuk segerombolan yang taat setia yang tidak berbelah bagi itu.

Maka Ini menyebabkan segerombolan pencacai UMNO serta penduduk kampung yang rata-rata karat UMNOnya  naik minyak dan bertekad berpatah arang berkerat rotan dengan UMNO dengan mengambil tindakan membubarkan cawangan UMNO Batu 5, Kg Mohd Noor Parit Sulong, Johor.


Bila penulis bersama rakan melalui kampung tersebut tempoh hari bersempah banner mengutuk pakatan rakyat terpaparlah di jalan masuk kampung tersebut.Penulis naik hairan,kenapa pulak marah kepada pakatan rakyat padahal yang mengugut nak keluar UMNO  adalah ahli UMNO sendiri..yang buat himpunan bantahan di kampung itu orang umno sendiri juga.hairan bin ajaib,apa yang bermain di kepala hotak mereka ini?penulis bersangka baik mungkin pemimpin  mereka tidak sihat kerana belum lagi makan ubat penenang

Inilah yang dikatakan bila usia dipenghujung hayat...maka meroyan-royanlah bagai jin belaan didalam badan yang enggan keluar daripada jasad walaupun jasad sudah lama mati...

Mampus UMNO.

abusiraj almuner 

No comments:

Post a Comment