Dec 5, 2012

KEKACAUAN DI JELAJAH MERDEKA RAKYAT GOMBAK..UMNO CUBA JADI MALAIKAT!!!


Peristiwa di Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak telah dilaporkan dari media pro UMNO mendakwa dalam keganasan yang telah berlaku di ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak semalam 4 orang penyokong UMNO/BN telah cedera.


Kejadian tersebut berlaku setelah berlaku pertembungan program di antara pihak Pergerakan Pemuda UMNO dan PKR yang masing-masing menganjur di lokasi yang sama di Batu 8 Gombak Selangor.








Menurut pencacai setan yang cedera itu,Suasana menjadi tegang apabila pemimpin PR mula memaki hamun pemimpin mereka maka ramailah ahli UMNO berkumpul berhampiran tapak program mereka tanpa menganggu hanya ingin melihat suasana dan tidak membawa apa2 barang yang boleh dijadikan senjata seperti yang didakwa.

Apa yang sebenarnya berlaku pencacai UMNO yang diketuai oleh Megat dipercayai anak kepada Mahaguru silat cuba membuat kacau dengan kumpulan motor dengan membuat bising dan provokasi.Malah mereka lebih berani dan ganas kali ini dengan membaling batu, botol juga merosakkan gerai dan menumbuk Petugas Pakatan Rakyat.

Samseng-samseng UMNO/BN... mereka melakukan provokasi lebih keras di Ceramah Merdeka Rakyat di Gombak ketika ini dan cuba memasuki kawasan pentas ceramah sambil membuat bising.Gerombolan samseng upahan telah melakukan serangan dengan membaling batu dan objek-objek keras ke arah hadirin. 







Inilah dia perangai setan karat,sudah terang-terang lagi nak menipu,nak minta simpati lah tuh dan nak cuba cover line!!!adakah mereka ini ada akal dan otak,saksi mata melihat kelakuan dan pembuatan mereka adalah bukti,tidak cukup dengan mata manusia sebagai saksi,camera serta peralatan tenologi merakam semuanya.... ..

Adakah puak2 pencacai ini ingat semua yang hadir semalam buta2 belaka???Adakah anda percaya mereka hanya melihat sahaja seperti yang didakwa oleh media pencacai mereka?


abusiraj almuner
Setiausaha PAR permas





No comments:

Post a Comment