Dec 13, 2012

GILA KUASA PUNYA PASAL WANITA MCA MEROYAN


Ada cerita pelik tapi benar...bukan klentong dan bukan nak kencing....atau nak fitnah tapi ia benar-benar berlaku keatas anggota keluarga Parti adik beradik setan yang dikenali!!!!Cerekaramanya tetap sama....KUASA!!!!

Berlakulah Satu demo telah diadakan bagi mendesak pucuk pimpinan MCA supaya menimbang kembali keputusan MCA tidak melanjutkan khidmat Mantan Penyelaras MCA/BN Parlimen Selayang Ms Jessie Ooi, sebagai penyelaras MCA/BN Parlimen Selayang.




Yang kelakarnya dan lucunya sampai nak terkencing dalam seluar ketawa...Amoi Jessie
Ooi ini sendiri mengetuai demo tersebut.Bersama beberapa orang balaci yang membawa Beberapa sepanduk dan kain rentang bagi menyokong beliau.

Inilah dia salah satu perangai terpuji dalam kerabat parti setan,penulis teringat dengan lagu Wing yang berjudul HUKUM KARMA....nyanyian Awie..senikata lagu itu berbunyi GILA DARJAT,GILA NAMA,GILA KUASA,GILA HARTA...semua GILA...Inilah ungkapan ayat yang sesuai memgambarkan mereka ini.

Baru diamanahkan sebagai penyelaras parlimen,belum lagi pegang jawatan Menteri atau Timbalan Menteri maupun Ahli Parlimen dan ADUN..kalau pegang pasti mengamuk sakan maunya berbogel amoi nie.kerapnya kita dengar SEKUMPULAN berdemo yang menyokong satu-satu pemimpin,yang berdemo hanyalah para penyokongnya sahaja.

Jessie Ooi ini khabarnya mula dikenali apabila dia cuba nak jadi jaguh dengan membodek Presiden MCA, Chua Soi Lek ketika satu perdebatan antara Chua Soi Lek dengan YAB Lim Guan Eng.

Semasa soal jawab beliau dengan suara yang nyaring dan bernada tinggi telah membidas YAB Lim Guan Eng dengan kata-kata" Beliau adalah separa anak Pulau Pinang...Mengapa pegawai penguatkuasa Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) menggunakan tow truck diwaktu malam pada para pesalah trafik"...Ungkapan ini telah menjadi bahan ejekkan kepada beliau kerana melontarkan soalan yang bodoh lagi bangang. Soalan makan diri yang memberi malu besar kepada MCA sendiri.

Nampaknya bodek ampu beliau kepada Presiden MCA tidak jalan,sedihnya tidak kepalang..apa yang diharapkan tidak dibalas dengan setimpal seperti yang beliau harapkan.

KAHKAHKAHKAH...lucunya Amoi nie!!!!!
Kalau nak bodek dan ampu Chua soi lek bukan begitu caranya...semua orang tahu cara bodek dan ampu soi lek,siap ada DVD bodek dan ampu lagi.......

abusiraj almuner

No comments:

Post a Comment