Feb 14, 2010

MELAYU JOHOR TERSEKSA DIBAWAH UMNO (LAGI SETIGGAN AKAN DI PINDAH)




Pada 12.02.10 Jam 11 Pagi saya di hubungi oleh wakil pemuda UMNO Cawangan Minta rahsiakan nama dan cawangan ,dalam perbualan saya dengan beliau melalui telefon ,beliau berkata minta saya tolong bantu Penduduk Kg Sepakat Masai(setinggan) Pasir Gudang Johor dalam urusan perpindahan Kg tersebut,kerana berlaku penipuan dalam urusan perpindahan,yang di dalangi oleh wakil cawangan umno sendiri,Kg Sepakat Masai yang telah dapat notis daripada pihak pemaju untuk mengosongkan Kg tersebut untuk di majukan.Saya sempat ziarah Kampung tersebut dan berjumpa terus dengan pengadu ,dalam pertemuan tersebut Wakil penduduk maklumkan yang mereka telah tinggal di sini hampir 36 tahun dan sekarang penduduk telah dapat notis untuk berpindah dalam masa 14 hari.Wakil penduduk maklumkan terdapat penipuan dalam wang pampasan terhadap penduduk dan juga penduduk sendiri tak pernah turunkan tanda tangan untuk berpindah rujuk laporan Polis.Maklumat kampung Sepakat Masai ini akan saya ceritakan dalam masa terdekat.

No comments:

Post a Comment