Sep 18, 2009

JOHOR UMNO KUAT TAPI RAKYAT.......



Semalam saya dan rakan rakan teruskan program kebajikan hampir dua puluh keluarga terima bantuan ...yang di mana kami tumpukan kepada ibu tunggal,saya dapat bertemu dengan satu keluarga di Pasir Gudang ,seorang ibu tunggal sara hidup nya hanya bergantung mencari besi buruk untuk sara anak anak seramai lapan orang ..semasa saya dan rakan rakan sampai rumah akak tersebut dimaklumkan anak akak tersebut emak tak ada di rumah..... bila saya tanya mana emak adik? ..jawab anak tersebut emak kerja ..saya tanya emak kerja apa ..? cari besi Pak cik ..saya tanya lagi adik tak pergi sekolah ke ?...Nak pergi sekolah, tapi mak susah macamana nak pergi sekolah ...baju raya dah siapa ..hanya diam sambil memandang kepada saya ...tanpa di pinta menitis air mata masing masing melihat anak anak kecil ini.....

No comments:

Post a Comment