Aug 28, 2011

SELAMAT HARI RAYA DARI PADA PENYELIA PUSAT ADUAN RAKYAT PG

Assalamualaikum wbt.
Bersyukur kita kerana sekali lagi dapat menjalani ibadah puasa dan merayakan Idul Fitri pada tahun ini.  Semoga ibadah yang telah kita jalankan mendapat keredaan Illahi, menginsafkan kita tentang betapa bernasib baiknya kita diberi kemurahan rezeki dan kesihatan yang baik dan dapat beribadah dalam suasana yang aman dan tenteram.
Sempena menyambut Idul Fitri kali ini, bersama-samalah kita berdoa dan menguatkan azam untuk menjadi insan yang lebih baik dan menunaikan tugas dan tanggungjawab kita sebagai Pemimpin sama ada di peringkat Cawangan atau pun Kawasan angapalah perjuangan ini sebagai satu ibadah suci yang mendapat keberkatan dan keredaan Illahi.
Kepada rakan rakan  Pakatan dan Pejuang Islam  yang merayakan Idul Fitri, saya berharap anda semua berwaspada dari segi keselamatan diri dan keluarga dan berhati-hati dijalan raya.
Saya dan keluarga memohon maaf lahir dan batin dan mengucapkan Selamat Hari Raya kepada seluruh umat islam sekalian senoga tahun ini kita akan membuat perubahan di dalam pilihanraya akan datang .

No comments:

Post a Comment