Aug 8, 2011

KAMI PRIHATIN PAS PASIR GUDANG

                                           


                                                sumbangan di Taman Saujana
                                                Sumbangan Di Permas Jaya

 Sumbangan Kg Plentong
Dimana  program kebajikan anjuran Pas Pasir Gudang di Bawah Lajanah Kebajikan  itu sudah mencapai usianya untuk tahun yang ke 11 tahun.

Program kebajikan khas pada setiap Ramadan ini adalah merupakan satu usaha dan gerakerja yang konsisten daripada Pas Pasir Gudang di mana telah berjaya digembelingkan secara tersusun untuk direalisasikan sebagai   acara tetap tahunan mereka.
Sudah tentu cabaran untuk menjayakan Program  musim ke 11 kini semakin besar dan lebih mencabar terutamanya dalam usaha mengumpul dana dan sumbangan daripada penyumbang berdasarkan kebejatan ekonomi termasuk kenaikan kos harga barang keperluan serta kos sara hidup yang semakin tinggi.

Sumbangan bermula di  Markas Pas Taman  Saujana bermula jam 10 Pagi seramai 36 keluarga terima sumbangan ,kemudian rombongan kami Prihatin Bergerak ke Dun Permas Jaya di sana seramai 30 keluarga terima sumbangan di sampaikan oleh Ydp kawasan dan saya sendiri ,kemudian kami bergerak pulak ke Kg Baru Plentong Tengah dalam keadaan Hujan renyai di sana  setia menanti  Saudara Mazalan ,26 keluarga yang kurang berkemampuan terima sumbangan dari pada Pihak kami..terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan program ini

No comments:

Post a Comment