May 11, 2011

Sukan Pasti Pasir Gudang Meriah




Hari Ahad 08.05.2011 bertempat di Bukit Layang layang Pasir Gudang berlangsung sukan PASTI KawasanPasir Gudang  Meriah tidak terkata suasana kanak-kanak berumur dari empat ,lima dan enam tahun bermain bermain bermacam macam aktivit.
Bermula jam 8.30pagi, pelajar PASTI dari seluruhKawasan Pasir Gudang yang ada 10 pasti  hadir mendaftar diri. . pelajar duduk di khemah yang disediakan. Ada juga ibu bapa yang mengiringi anak kesayangan mereka,tempat ibu dan Bapa pun di sedia kan

Perasmian ringkas yang dilaksanakan oleh  saya sendiri Syed othman syed abdullah. Aku melahirkan rasa syukur dan bangga atas kejayaan penganjuran sukan pada tahun ini. "Guru-guru PASTI disanjung tinggi pengorbanan mereka dan juga terima kasih kepada ibu bapa yang memberi kepercayaan kepada Parti Islam Se-Malaysia PAS mendidikan anak mereka, dan terima kasih juga kepada Ketua Pemuda saudara Mohd Rozi

Suasana meriah dari pagi hingga ke petang walaupun cuaca agak panas terik sehingga 1.00petang. Latihan yang diberikan oleh PASTI menjadikan pelajarnya bersemangat waja dan mempunyai daya ketahanan diri yang tinggi. Ini terbukti dengan tiada pelajar yang pengsan atau cedera yang teruk walau pun bermain dari pagi hingga ke petang.


Majlis penyampaian hadiah disempurnakan oleh saya sendiri Syed othman syed abdullah . Harapan yang sangat besar aku kepada anak-anak PASTI inilah yang akan menjadi penolong-penolong agama Allah pada masa akan datang.,Terima kasih semua yang menjayakan sukan ini pemimpin Kawasan .Muslimat ,Pemuda ,dan Guru guru.

No comments:

Post a Comment