Nov 8, 2009

PEMUDA PAS PERLU MENAWAN HATI PENGUNDI MUDA




Pemuda menjadi harapan besar untuk berkerja semasa Pilihan Raya ,, Dewan Pemuda PAS Johor menggerakkan jentera pilihan raya bagi mengelak ahli-ahlinya mengamalkan budaya bekerja di saat akhir. Ketua Pemudanya, berkata, mulai dari saat & detik ini jentera pemuda perlu bersiap sedia dari segenap segi.


Beliau berkata, disamping itu juga, jentera di setiap peringkat perlu memainkan peranan yang penting kerana selain mengenal pasti senarai pengundi, mereka juga mesti peka dengan isu-isu tempatan yang perlu diselesaikan segera sama ada di peringkat cawangan atau kawasan


Pelancaran jentera pilihan raya itu dihadiri oleh kira-kira 300 orang pemuda Sementara itu, Saudara Ishak selaku Pengarah Pilihanraya dalam ucapan menyeru kepada semua pejuang agama Allah agar berganding bahu serta mengagih-agihkan kerja dengan sebaiknya untuk memenangi hati pengundi,Kerana pemuda menjadi harapan besar dalam pilihanraya akan datang.Kita mesti tawan golongan pemuda dengan gerak kerja yang tersusun.

5 comments:

  1. Cara berfikir seperti UMNO dan cara bekerja seperti kakitangan awam masih banyak dalam PAS. Sukar untuk berubah.

    ReplyDelete
  2. jadi ...sekrang pas kena bekerja keras anjurkan konset2, sukan2, mcm jemput road show motor..atau apa shj cara yg sesuai dgn naluri org muda...kita semua pernah muda..sudah pasti kita tahu..apa yg sesuai utk org muda...cuma kali ini kita saluti aktiviti2 tersbut dgn islam..itulah dinamakn seni dlm berdakwah....InsyaAllah pas mampu takluk johor...amin

    ReplyDelete
  3. saya chukup gembira bila saudara bagi pandangan dan komen...terima kasih

    ReplyDelete
  4. Jangan lupa bekerjasama dengan parti lain dalam anjuran aktiviti2 pemuda....tunjukan semangat Pakatan Rakyat kepada pemuda malaysia. wws .

    ReplyDelete