Mar 20, 2013

AMAL JARIAH PAR PERMAS DEMI UNTUK RAKYAT MARHEAN


Pagi tadi PAR permas melalui penyelianya Syed Othman Abdullah bersama setiausaha PAR abusiraj almuner dan Ajk cawangan pas permas Saudara Nordin Anis telah menziarahi serta menyampaikan sumbangan kepada Saudara Bohari bin Rashid 58 tahun di rumahnya di permas jaya.

Saudara Bohari bin Rashid yang lebih dikenali sebagai Abg bob oleh rakan-rakan beliau telah mengalami kemalangan jatuh dari pokok manggis setinggi 28 kaki hingga menghadapi kecederaan teruk diseluruh anggota badannya.




Abg Bob yang juga bekas rakan sekerja Syed othman satu ketika dahulu kini sudah bersara.Selepas bersara itu beliau balik ke kampung di Negeri Sembilan dan menjaga kebun buah-buahan ditanah pusaka keluarga beliau.Akibat dari kemalangan tersebut beliau patah tangan,tulang rusuk dan pengelangan peha dan telah melalui beberapa pembedahan untuk memasukkan besi ditangan,tulang rusuk dan pengelangan peha.

Par permas amat simpati dengan apa yang berlaku keatas abg bob apatah lagi beliau masih mempunyai anak yang masih bersekolah untuk ditanggung.Atas dasar perihatin sebagai saudara seislam PAR permas menghulurkan sumbangan bagi meringankan sedikit bebanan yang ditanggung oleh abg bob sekeluarga.


abusiraj almuner
setiausaha PAR permas

1 comment:

  1. ┈┈┈┈┈┈▕▔╲┈┈┈I┈┈┈
    ┈┈┈┈┈┈┈▏▕┈┈LIKE┈┈
    ┈┈┈┈┈┈┈▏▕▂▂▂┈┈┈
    ▂▂▂▂▂▂╱┈▕▂▂▂▏┈┈
    ▉▉▉▉▉┈┈┈▕▂▂▂▏┈┈
    ▉▉▉▉▉┈┈┈▕▂▂▂▏┈┈
    ▔▔▔▔▔▔╲▂▕▂▂▂▏┈┈

    ReplyDelete