Mar 6, 2013

MAJLIS HIMPUNAN RAKYAT GELOMBANG BIRU UMNO BN NEGERI JOHOR TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN RAKYAT JOHOR!!!!


Majis perhimpunan Rakyat dan pelancaran gelombang biru peringkat negeri JOHOR telah dianjurkan oleh UMNO BN di stadium tertutup pasir gudang ternyata tidak mendapat sambutan dari masyarakat setempat dan rakyat Johor amnya..Majlis yang dirasmikan oleh timbalan perdana menteri itu gagal menarik kehadiran dan sokongan dari rakyat setempat.

Bebeza dengan himpunan yang dianjurkan oleh pakatan rakyat yang sentiasa sesak dengan ribuan rakyat dari lapisan masyarakat malah pakatan rakyat Johor pernah mengadakan himpunan serupa di pengerang dengan kehadiran yang sungguh luar biasa.


Menurut sumber yang diperolehi majlis itu telah dihadiri kebanyakan dari ahli UMNO BN sendiri dari dalam dan luar.Belum lagi para hadiri yang dibayar untuk hadir ke majlis itu.Stadium tertutup pasir gudang yang boleh menempatkan sekitar 7 ribu penonton dalam satu masa tidak dipenuhi dan masih ada banyak ruang yang kosong.kehadiran amat mengecewakan apatah lagi ia dirasmikan oleh timbalan perdana menteri.





Sekiranya himpunan gelombang biru UMNO BN tidak berjaya menghimpunkan rakyat,ia sudah cukup mengambarkan dengan jelas UMNO BN sudah tidak relevan lagi kepada rakyat walaupun berada di kubu kuat mereka sendiri.

Oleh itu terpulang pada rakyat untuk menafsir Adakah UMNO BN dikala ini masih mendapat sokongan rakyat???

Jom ubah untuk masa depan generasi yang akan datang

abusiraj almuner
setiausaha Par permas

No comments:

Post a Comment