Dec 28, 2011

PEMUDA PASIR GUDANG EDAR RISALAH BUKU JINGGA DI PASAR MALAM


Taklimat Ringkas dari Ketua Pemuda Kawasan sebelum bergerak
Ketua Pemuda Johor Suhaizan dan Ketua Pemuda Pasir Gudang serta Pengarah MTD Permas Saudara Adi.........Pasar Malam Dekat sana kata Rozi
Pemuda Pasir Gudang  yang diketuai Sdr Mohd Rozi  telah menganjurkan program mengedar risalah buku jingga kepada pengundi di Parlimen Pasir Gudang.

Program pengedaran risalah dilaksanakan di tapak Pasr Malam  (sabtu) di  Taman Air Biru Pasir Gudang . Hampir 20 orang petugas yang terdiri dari Ketua Pemuda Negeri Johor Saudara Suhaizan dan Timbalan Ketua  Pemuda turut serta Penyelia Pusat Aduan Rakyat Permas syed Othman serta ahli pas hadir pada program tersebut.



Saya Perkenal Kepada Suhaizan Orang Kuat UMNO Di Taman Air Biru
Pemuda Pastikan Risalah sampaikan kepada orang ramai
Tapak Pasar Malam Taman Air Biru
Suhaizan samapai Risalah  Buku Jingga
Pengederan risalah Buku Jingga ini amat perlu disegerakan kepada masyarakat terutama pengundi di kawasan Parlimen Pasir Gudang kerana UMNO dan Barisan Nasional mula mencuri idea yang ditawarkan oleh Pakatan Rakyat dalam buku jingga tersebut. Antara idea terbaru yang di lihat menyerupai idea Buku Jingga adalah pemansuhan undang-undang ISA.

Penerimaan pemgundi di kawasan tersebut amat baik sekali.mereka hendak membaca dan meneliti risalah buku jingga yang diedarkan.



2 comments:

  1. Hello, Saya Puan Sandra Ovia, wang pemberi pinjaman swasta, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? pinjaman untuk merancang untuk tahun baru, untuk memenuhi sehingga bil anda, mengembangkan perniagaan anda pada tahun ini dan juga untuk pengubahsuaian rumah anda. Saya memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat tempatan, antarabangsa dan juga pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda dipersilakan untuk syarikat pinjaman kami dan kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik kami.

    ReplyDelete
  2. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    ReplyDelete