Jun 12, 2012

PEMUDA PAS PASIR GUDANG RAIKAN HARI GURU PASTI

ucapan Perasmian

Guru Pasti bersama keluarga masing masing

Ydp Kawasan sampaikan hadiah kepada Pasti terbaik
Pada 10 Jun Dewan Pemuda PAS Pasir Gudang   meraikan seluruh guru PASTI Kawasan  sempena Hari Guru. Yang bertemakan “Guru Memimpin Perubahan Ummah”


Majlis makan  tersebut berlangsung di Restoren SSS Senibong . Majlis betambah meriah dengan guru-guru hadir bersama keluarga masing-masing. Selain bertujuaan memberi penghargaan kepada guru-guru, majlis ini juga dapat merapatkan ukhwah antara DPP Puchong dan seluruh guru PASTI Pasir Gudang
  Penyelia Pusat Aduan Rakyat Permas dan juga merangkap  Ajk Pas Kawasan  Syed othman  Syed Abdullah  telah sudi hadir merasmikan majlis ini dan menyampaikan hadiah dan cenderahati kepada guru-guru. Turut hadir sama   Ydp Kawasan Haji Azhari  serta ajk kawasan , Dalam majlis ini ,u PASTi Taman rinting di pilih Pasti terbaik bagi kali kedua berturut turut . Ketua Pemuda  Kawasan Merangkap Pengerusi Pasti Mohd Rozi Sihab berharap guru-guru PASTI agar berusaha bersungguh-sungguh untuk mendepani segala cabaran terutamanya cabaran pendidikan yang semakin mencabar  dan terus memperkasakan pendidikan PASTI disamping meningkatkan profesionalisme keguruan mereka.


No comments:

Post a Comment