May 26, 2010

BN Kedah Akan Lancarkan Perang Saraf Baru dengan 'Tangan APCO'

26 May 2010-Setelah psywar lompat dapat ditamatkan malam 22 Mei lalu, startegi baru UMNO/BN untuk melemahkan kerajaan dan membina persepsi buruk terhadap kerajaan Kedah akan memasuki fasa baru.

Kini, pemikir-pemikir UMNO/BN dari ibunegara telah dijemput memberikan idea dan strategi baru yang lebih efektif. Saya telah menulis perihal 'Tangan APCO Meraba Kedah' dalam posting yang lalu. daripada maklumat yang diterima hari ini, hal tersebut memang sudah dan sedang berjalan.
.
Siang tadi seorang Dato' Seri yang pernah menjadi Setiauaha Politik Perdana Menteri menelefon salah seorang EXCO dari PKR yang menyampaikan ceramah malam 22 Mei lalu untuk 'merisik' dan 'meraba'.
.
Akan datang satu 'grand design' dari BN/UMNO untuk menggoncang Kerajaan Kedah... dari segenap penjuru... sama seperti yang pernah dibuat di Kelantan 20 tahun dulu. Kalau waktu itu dikatakan Strategi Ghafar, Di Kedah akan dijalankan strategi APCO.

Seluruh rakyat, pemimpin masyarakat, media, penulis, blogger, pemerhati di harap tidak melatah dan berjaga-jaga. Mungkin juga jarum yahudi itu masuk melalui penulisan, rungutan dan kritikan dan pendedahan kita tanpa kita sedari.
.
Untuk mengelak kita jadi talibarut grand design BN/UMNO, semua maklumat sewajarnya harus diteliti dengan cermat. Sebaiknya mendengar dan bertanya terus dengan tuan tubuh atau pihak yang terlibat.

Mengkritik tidak salah, salahnya ialah bila kritikan itu menjadi fitnah!

Muhammad Sanusi Md Nor,
SETPOL MB

No comments:

Post a Comment